Wednesday, June 8, 2011

Singgah Sahur

Salam, sambil menunggu foto yg dicuci di kedai Azam Foto Digital, aku naik ke Parkson jap, woooww ada sale la...sehingga 70% diskaunnya...selepas aku membelek2 seluar slack kesukaanku, namun saiz nya pulak tiada, adus rugi bangat, bukan senang nak dptkan seluar slack John Master yg harganya below RM50. Tp takper la...mungkin lain kali lah aku beli. huhu..Then after pusing, perut terasa lapar la pulak, then memikir...nak mkn apa eks....terus pandang fast food. Kat area ni ada A&W, McD dan jauh sikit ada KfC, pikir punya pikir makan McD adalah pilihanku kerana sudah lama aku mengidamkannya, adus syoknya dpt mkn Mcd.

Dalam McD tu ada beberapa org Mat Salleh, masa tu aku sorang jer melayu, ahaha...so apa lg, aku ni jenis suka bersembang dgn omputih, ahaks...maka aku tanya la beberapa soalan mudah dgn Mat Salleh tu, hehe..takleh tanya banyak2 nnt omputih tu tak faham apa yg aku tanya coz my english is broken, hehe biasa la..aku tak reti sgt kecek omputih ni, saja jer buat2 pandai...kalau baca sifir tu aku tau kla coz aku guru math, ahaks.

Actually tajuk entry tu takder kena mengena pun, hehe..saja jer buat gimik, i'm sorry

No comments: