Tuesday, March 10, 2009

Sweet Memory

Salam untuk semua, hari ni adalah hari selasa 10.03.2009 dan merupakan minggu ke-10 persekolahan. Minggu depan sekolah akan ditutup dan kami akan bercuti seminggu, horrrayyyy. Emmmm tapi tak berapa nak horayyy sangat kerana kemungkinan kena datang bertugas waktu cuti tu nanti. terpaksa la aku 'cancel'kan program-program aku yang sudah di planing semasa cuti tu nanti. Antaranya terpaksa la aku batalkan penempahan tiket air asia yang sudah aku 'book' untuk ke sesuatu destinasi yang aku inginkan. Di manakah destinasi itu???? Biarlah ianya menjadi rahsia di dalam hidup ku, huhu. Sebenarnya pada 17hb nnt kemungkinan besar KSU KPM akan bertandang ke SK Titom ni untuk satu sesi lawatan kerja, jadi kami semua warga di sini terpaksa la bertugas dan siapkan apa2 yang patut,huhu, sian kami, dah la duk dalam hutan, ingatkan waktu cuti la dapat realisasikan sesuatu yang dirancang, ini nampaknya terpaksa la 'arrange' semula perancangan-perancangan tu, nak buat macam mana kan, ini pun dikira tugas rasmi juga,huhu. Ops! banyak bercerita pasal lain sampaikan terlupa pulak nak ceritakan 'sweet memory' kat atas tu,huhu. Actually itu semua merupakan gambar-gambar yang sempat aku buat koleksi selama aku bertugas di 'lost world' ini. Banyak kenangan suka-duka sewaktu bertapa di sini. Yang paling best adalah kenangan bersama bach yang seangkatan semasa aku posting kat sini atau yang lebih tepat bach pada tahun 2005-2007. Gambar pelepah kelapa tu adalah reaksi semasa kami ingin membina pintu gerbang sempena sambutan sukan tahunan sekolah pada tahun 2006 then gambar aku bersama motor tu adalah semasa aku dan kengkawan membuat kerja amal iaitu mengangkut barang-barang dan peralatan pra sekolah. Bayangkan barang2 pra tu kami angkut dengan motor jer,huhu betapa gigihnya kami masa tu,huhu. Walaupun letih dan penat namun ia tetap membuatkan kami seronok melakukannya. Actually takder apa2 dah yang nak diceritakan, walau bagaimana pun tahniah diucapkan kepada kumpulan Sepah kerana berjaya menjadi Juara Raja Lawak 2009 musim ke-3 dan syabas juga diucapkan kepada Jihan dan Amir, semoga anda semua suksess di masa-masa akan datang,i'm sorryyyyy.

No comments: