Thursday, March 17, 2011

SKMU tempat ke 4 dlm kejohanan bola sepak 9 sebelah PPD K.Krai

Salam kembali, pada 10.03.2011, aku terlibat tuk membawa anak2 muridku tuk meneruskan pusingan kedua kejohanan bola sepak 9 sebelah di SK pahi, yg mana pd pusingan pertama SKMU berjaya menewaskan sk kg tengah dgn jaringan 1-0 dan menewaskan Sk Lela Jasa dgn jaringan 3-0. Ini semua adalah latihan mantap yg ditunjukkan oleh Coach kami iaitu Sir Suhadi.

Untuk pusingan kedua ini sekolah kami berjaya menewaskan sk sg sok dgn jaringan 1-0 dan sk seri mahligai juga dgn jaringan yg sama iaitu 1-o sekaligus berjaya layak ke separuh akhir dan merupakan 4 pasukan terbaik dlm daerah Kuala Krai. Sasaran awal sudah tercapai iaitu menempatkan antara 4 pasukan terbaik dlm PPD.

Namun dalam perlawanan separuh akhir pasukan skmu tewas kepada pasukan yg agak kuat iaitu sk bedal dgn jaringan 3-0 dan nasib malang juga bg penentuan tempat k3 dan ke4 yg mana skmu turut tewas kepada sk sg pas dgn jaringan 0-1. W/bagaimana pun, kami guru2 skmu tetap berbangga dengan pencapaian skuad bola sepak SKMU. Teruskan perjuangan anda di tahun2 yg mendatang.

No comments: