Wednesday, March 16, 2011

Salam Kembali 2011

Salam dan semoga kalian sihat selalu, sudah lama aku tak menjengah cebisan hatiku ini, kalau jengah pun just melihat story2 lama dan gambar2 lama jer, tanpa diusik aku terus berlalu. Namun mlm ini, terdetik di hati ini utk berblog kembali. Maka pd mlm ini 16 Mac 2011, merupakan entry pertama ku di thn 2011, but apa nak kisah...ini blog aku, takder saper yg kisah pun kan, huhu...Aku tak tau nak coretkan apa w/pun terlampau byk la jugak benda yg ingin ku story mory tuk kalian, namun masih tidak rasa ghairah lg tuk aku berbicara. Actually badan masih terasa penat coz baru kelik dr Rtau Pjg. Kul 11am turun dr umah, kul 7pm baru sampai umah, huhu...itu la aku, sekali sekala kuar sampai tak ingat umah nak kelik. Kdg2 kalau tak kuar, sampai 2,3 hari tak kuar, tp kalau dah kuar terus tak tau nak pulang...apa2 pun hidup mesti la bebas tanpa dibelenggu oleh org lain yg penting tau jaga diri dan adab ketimuran sebagai org melayu dan islam. Dek kerana cuti sekolah, maka teramatlah ramai org kat Rtau Pjg td, namun aku sempat membeli sehelai suar jean, 2 helai suar track, 2 helai suar track tiga suku (melepasi lutut), sehelai jersi dan sehelai t-shirt. Jarang2 sekali dtg terus aku borong berhelai, kalau ikutkan kehendak hati, pantang tgok itu ini ada saja yg aku berkenan, tp aku kena ingat...poket dah kering ni, gj bulan ni lambat lg, hehe...so aku menyabarkan diri sendiri dan membataskan kehendak aku utk terus bershoping. Actually aku pegi ber3 dgn kwnku yg mahu membeli jersey, tp nampaknya dio tak beli apa2 dan aku pulak yg terlebih sudah. Adus...itulah penangan kalau berkunjung ke Rtau Pjg, mesti kering poket kalau ikut kehendak hati, namun sebagai pesanan aku, belanja la secara berhemat, ikut hati pokai..ikut rasa boleh aja..namun yg penting check dulu wallet kito ada duit byk mana, hahhaa...anywes setakat ini saja celoteh ku mlm ini...tunggu kemunculan entry kedua ku tuk thn ini. semestinya ada byk perkara yg ingin ku ceritakan. Sekian dan slm sejahtera.

No comments: