Friday, March 18, 2011

Sedapnya roti canai kat kedai tu


Salam utk semua, jam menunjukkan 12.07am hari jumaat, anywes aku baru kelik dr pekena roti canai kat salah sebuah kedai di kg kemanyan....jalan menuju ke tawang bachok. Kul 7pm td dah pekena nasi kerabu ayam bakar, then terasa lapar la pulak, memula tu kawan sugest tuk pegi mkn satay kat dataran bachok, tp aku bg cadangan mkn roti canai jer dgn alasan kalau mkn satay dan nasi himpit akan mengenyangkan sedangkan skang ni nak kawal mkn agar tidak terlebih mengambil makanan yg berlemak dan memboroikan perut, hahaa....saja, padahal perut skang ni pun dah boroi, susahnya nak kawal..dah le excercise kurang, mkn pulak byk, adus2...susah susah, tp berat badan masih maintain lg antara 69-72kg, oklaaaa not so bad. Berbalik pasal roti canai tu, fulamak..memang best la...lembut rotinya...lenkali nak dtg lg laaa, dan nak oder byk2, hahaha..mood tika lapar memang selalu nak mkn byk, cuba mood tika kenyang, nak habiskan sekeping pun susah. Anywes kedai tu aku dah kenal lama dah cuma tak penah singgah, tp my fren ni selalu singgah dan selalu promote kat aku maklum la dio pun tau aku ni jenis pencinta makanan seperti ni selain nasi belauk di pg hari. Itulah aku, rasa kepuasan sgt bila dpt menikmati makanan seperti ini, syukur sgt2 coz aku dah boleh transfer kelate dan boleh merasai makanan seperti ini selalu. Apa lagi nak citer eks..emmm next time lah, anywes thanks to all. Jom tidooooo.

No comments: