Saturday, March 13, 2010

SKMU meneroka kegemilangan, SK Titom kau sgt istimewa


Buat pertama kalinya, aku publish kat sini sekolah kedua dlm sejarah perkidmatan aku. Setelah 5 tahun aku berkhidmat di negeri orang iaitu di sk titom kuala lipis pahang, maka tiba lah aku pulang ke negeri asal aku iaitu kelantan darul naim dan sk manek urai, kuala krai kelantan adalah persinggahan kedua aku. Terima kasih skmu kerana menerima kedatangan aku dengan baik. Namun begitu, sk titom tetap tersemadi dlm sanubari ku dengan pelbagai suka duka selama aku berkhidmat di sana. Dengan suasana yang begitu aman dan harmoni, hubungan antara guru bagaikan satu kuarga dan byk lagi kisah2 yang menarik di sana membuatkan aku amat merindui sk titom, namun bagiku kehidupan harus diteruskan dan aku perlu menerukan langkah dlm perkhidmatan ku. Akhir sekali, tq segalanya.

No comments: