Wednesday, March 17, 2010

Onthewey ke Kg Anak Ikan, Jerteh Terengganu



Selamat Pengantin Baru tuk cikgu zaney, semoga bahagia hingga ke akhir hayat. 4 hari berturut-turut aku terima undangan menghadiri kenduri kahwin. gamabr di atas tu adalah salah satu aktiviti aku di masa cuti ni iaitu menghadiri kenduri kahwin, hehe. Pada hari ahad 14.03. 2010 baru2 ni aku menuju ke kg anak ikan jerteh terengganu. Walaupun agak jauh aku gagahkan diri juga tuk menghadiri majlis tersebut demi sebuah nilai persahabatan. Itulah aku, demi sebuah nilai persahabatan, jauh bukan penghalang tuk aku sampai ke sesuatu tempat. Untuk sampai ke kg anak ikan jerteh terengganu tu aku melalui jalan tok bali pasir puteh kelantan menuju ke kuala besut dan menghala ke kg raja,besut terengganu. Anywes semoga dpt jumpa lagi dgn cikgu zaney, terima kasih di ucapkan kerana sudi menjemput ku, jumpa lagi di lain hari.

No comments: