Monday, December 21, 2009

Bestnya Ditiup Sang Bayu


Salam untuk semua, lama sungguh aku tak ambil angin di tepi pantai. So hari apa ntah aku pun dah lupa, jumaat or sabtu gitu la aku dan anak2 buah aku melapangkan fikiran untuk menyedut udara segar sambil ditiup sang bayu, wah sastera gitu, hihi. Keadaan pantai sikit sebanyak sudah banyak yang berubah dek kerana hakisan yang semakin kuat, maka pihak berwajib telah mengambil langkah2 keselamatan dengan membina benteng2 agar hakisan dapat dielakkan agar tidak terlalu teruk. Emmm hampir sejam jugak la aku melayan karenah dua orang anak buah aku ni, hehe sambil makan aiskrim yang dibeli dari pakcik aiskrim kat situ, lebih kurang sejam aku bertapa situ dan hari mula beransur gelap aku mula beredar dari Pantai Irama Bachok itu, best juga sekali sekala ambil angin pantai, nnt lenkali buleh dtg lagi pekena air kelapa dan udang goreng tepung kat sini, wah sedap gitu. Sekian, jumpa di lain entry.

No comments: