Thursday, August 23, 2007

Ke Hulu Ke Hilir...Tak Cukup Jalan Nak Pegi....hehehe

Assalamualikum semua..ni entry terbaru yg aku coretkan di musim cuti sekolah ni...fusss..memang sibuk sungguh rasa di musim cuti sekolah ni...perkara yg sinonim ngan cuti sekolah ialah "kenduri kahwin"..aku pun tidak ketinggalan dlm menghadiri kenduri kahwin ni....dlm masa seminggu ni aku mendapat 3 jemputan kenduri kahwin...hehehe..tak apa la..sekarang ni turn diorang..so kena la pegi...esok lusa mana tau kot2 turn aku pulak..lagipun dlm islam kalau kita mendapat undangan dan jika tiada keuzuran...kita diwajibkan menghadiri majlis tersebut...hehehe...tapi kenduri kahwin yang jauh sekali aku pegi tahun ni ialah kat terengganu..perghhhh...2 jam setengah aku drive keta...oklah..tak la jauh sgt....kenduri kahwin tu dr member aku yg belajar satu u dulu...so aku free maka aku fly la sana....hehehe....dia terharu aku pi majlis dia ..katanya walaupun jauh aku sanggup berpatah arang berkerat rotan pegi sana...aywes....itu lah maknanya kawan...berkawan biar seribu..bermusuh biar satu...oklah..aku nak cepat ni..member aku kol nak gi jejalan tempat lain pulak...sebenarnya aku kat kb ni...beli brg sikit sini...so ada masa aku singgah la kat cybercafe untuk menjengok blog aku ni...k bye...selamat bercuti buat semua warga titom....buat putra .....jgn koya best...ok bye..

2 comments:

Fauziah said...

oit mana punya peribahasa yg ko guna ni ha? berpatah arang berkerat rotan tu maksudnya dah x mboh dah ke orang tu. nangis cikgu bahasa kalu dengar peribahasa ko ni. baik ko tanya cikgu shahril...huhuhu

Karl Laksamana said...

opssss salah ker peribahasa yg karl guna...hehehe..sory sory sory...nnt karl rujuk ngan pakar bahasa....wakakaka..thanks kak g