Saturday, August 4, 2007

1000 Kegemaran Karl.....!!!



Assalamualaikum semua...sebenarnya aku tak tau nak tulis apa..tapi aku bosan duk dgr cikgu pra tu duk tanya, bila nak jwb tag eng, bila nak jwb tag eng (2x dia tanya), so here i'm answer his question, hahahaha..tapi aku bukan nak cerita pasal benda 'weird' tapi aku nak cerita pasal kegemaran aku, walaupun tajuk kat atas tu 1000 kegemaran pasal aku....tapi aku akan list 5 benda yg aku suka dan 5 benda yg aku tak suka...hahahaha...nasib la...saper yg suka buleh baca...dan saper yg tak suka...'tolong tutup mata' hahahaha....

5 benda yg aku suka :

1. Makan nasi kerabu kedai Kak Zah.
2. Suka jawab panggilan telefon dan suka ber sms.
3. Suka datang awal ke pejabat (sebelum 7.30 pagi).
4. Suka bergambar (walau kemana jua pergi, pasti kamera digital ada bersama).
5. Suka makan nasi putih lauk ayam masak merah.

5 benda yg aku tak suka:

1. Tak suka naik ketapi local (dah terkena sekali tobat tak nak naik lagi).
2. Tak suka masuk sekolah dalam waktu ujan (nnt ada yg jatuh atau tergelincir)
3. Tak suka terperangkap dalam kesesakan lalulintas (sebab keta waja aku manual)
4. Tak suka bangun lewat waktu pagi.
5. Tak suka makan tempoyak (tapi suka makan durian)
Itu jer yang dapat aku senaraikan, itu pun atas permintaan cikgu pra....kalau tak..jgn harap la aku nak senaraikan....sebenarnya banyak lagi benda2 yg aku suka....tapi disebabkan waktu yg terhad...hanya 10 perkara jer yg mampu aku senaraikan.....mintak maaf la kalau ada yg terguris perasaan ngan nukilan aku ni....anywes hadapi segalanya dengan senyuman kerana hidup perlu diteruskan walaupun ia sukar diramalkan...jaga diri hiasi peribadi.



No comments: