Sunday, July 8, 2007

BerHenTi bErhAraP...???

Jam menunjukkan kul 6.15 ptg dah....tp btg hidung diorang tak kelihatan lagi...hujan dah mulai redha...td perut aku lapar sgt rasa....tapi sekarang ni dah ok dah sikit setelah aku merawatnya dengan beberapa biskut kering...hehehe..biasa la tu..hidup di kawasan mcm ni mana buleh nak memilih...terima jer apa yg ada disekeliling...heheehe...mana diorang ni????emmmmm takkan perkara yg tak diingini menimpa diorang ....tapi bila hujan begini..banyak kemungkinan yg berlaku...antaranya maybe diorang masuk...atau maybe dioarng tak masuk...maybe diorang masuk but berpatah balik sebab hujan terlalu lebat atau maybe diorang teruskan perjalanan juga walaupun hujan lebat...tapi kekadang tu benda mcm ni kita tak buleh nak jangka...maklumla...duk di kawasan yg jauh dr org mcm ni...so kena la hati2...emmmm...kalau diorang tak masuk...alamaknya?????emmmmm sabar jer lah....tapi aku dah masak benar dah ngan perkara mcm ni....kekadang tu penah dekat kul 9mlm diorang sampai..maklum la...nak masuk ke sini bukan guna jalan raya...tapi jalan berbukit bukau....apa2 pun wait n see jer la nnt...kalau ada..ada la...kalau takder..takder la..nak kata apa...dah itu lumrah...so dalam hidup ni kita jgn la duk idamkan benda yg belum pasti kita dapat ...melainkan dengan usaha yg berlipat ganda dan doa yg dimakbulkan olehNya...emmmm jd aku sarankan pada sesapa yg terbaca blog aku ini...kita berhentilah berharap pada benda yg belum pasti lagi ada didepan kita...lebih baik kita berdoa aja agar semuanya selamat dan berjaya hendaknya.....oklah..nak balik dulu..nnt ada masa aku sambung lagi untuk coretan yg seterusnya....assalamualaikum....waakakakakak

No comments: