Monday, June 1, 2009

Selamat Hari Lahir Mohd Faris Hakimi

Salam pada semua, di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat bercuti kepada semua warga pendidik dan selamat 'pengantin baru' kepada mereka-mereka yang bakal melangsungkan perkahwinan. Pada cuti penggal pertama ini juga aku mendapat lebih kurang 10 jemputan kahwin, pergghhhh banyak betul undangan kali ini, insaAllah kalau asda kesempatan aku akan cuba meneghadiri undangan tersebut. Undangan-undangan itu adalah datangnya dari rakan sekerja, member dari sekolah rendah, dan juga sepupu dan kawan-kawan sekampung. Aku doakan semoga mereka bahagia hendaknya di samping insan tersayang. Sudah 4 hari aku bercuti di kampung namun macam tidak cukup tanah untuk aku berkejar, hehe itu maknanya pelbagai perkara yang aku harus buat dalam rutin seharian. Namun dalam kesempatan itu jua masih sempat lagi aku menghadiahkan sebiji kek strabery kepada anak buahku yang amat disayangi, Mohammad Faris Hakimi namanya, hehe. Kek itu adalah sempena sambutan hari ulangtahun kelahirannya yang ke-3. Dalam keriuhan bersama anak buah aku pada masa itu, parents kepada anak buah aku itu membuat kejutan kepada ku dengan menghadiahkan sebiji kek yang tertulis 'selamat hari guru' kepadaku. Terharu rasanya, yer la walaupun hari guru sudah jauh meninggalkan aku, namun aku merasa seperti semalam baru tarikhnya, terima kasih aku ucapkan kepada mereka yang menghadiahkan kek itu kepadaku. Jadi malam itu terdapat dua biji kek la, so aku pas la kepada anak buah aku yang sorang lagi untuk memotong dan meniup lilinya, hehe, just suka-suka dengan budak-budak so zassssss layan jer la. Oppps aku baru membaca blog putra745, kesian kat dia bila kekasih barunya (MY G) itu telah dicium oleh orang hehe a.k.a kena rempuh la, hihi, aku harap putra tabah menghadapinya. Yerla MY G putra tu tak sampai dua bulan pun lagi, dah pun kena cium kat orang, hehe. Betul kata putra, dalam keadaan kita berhati-hati belum tentu lagi orang lain akan berhati-hati dan itulah namanya malang tidak berbau. Apa-apa pun semoga MY G putra akan kembali seperti sedia kala. Oklah sampai di sini dulu untuk coretan kali ini, akan bersambung lagi di coretan yang akan datang, adios.

2 comments:

CIKGU NAMAN said...

bestla dpt kek..cuti ni tanda paper mid term ngan nk wt modul..hehe..ko?

Karl Laksamana said...

salam naman, aku cuti memang cuti secutinya, gi jalan2 cari makan jer, round semenanjung malaysia, hehe, gudlak to u naman, tq